Professionals.Hartstichting.nl wordt geladen

Tijdens deze tocht ben je niet alleen sociaal en sportief bezig, maar draag je ook bij aan extra middelen voor onderzoeksfinanciering van de Hartstichting. Het opgehaalde geld wordt ingezet voor onderzoek dat mogelijk ook relevant is voor jouw werkgebied. Samen kunnen we bijdragen aan een hartgezonder Nederland.

Op een tandem door Apeldoorn en de Veluwe

Dit jaar verkennen we op de fiets de prachtige bossen van Apeldoorn en de Veluwe. Trap je mee voor een hartgezonder Nederland? Ons doel is om aandacht te vragen voor het hart. Nederland telt momenteel 1,7 miljoen mensen met een hart- of vaataandoening. Als we niet in actie komen, dan zijn dat er over enkele jaren bijna 1 miljoen méér. Daarom lijkt het ons fantastisch als jij met een patiënt op de tandem kan stappen om zo aandacht hiervoor te vragen. Wij zorgen dat een tandem voor je klaar staat op de locatie. Wel willen wij je vragen een sponsorpagina aan te maken om op deze manier geld op te halen voor onderzoek. Stuur een mail naar [email protected] om je aan te melden voor de tandem-actie.

Wil je liever meefietsen op een stadsfiets, e-bike, racefiets, mountainbike of gravelbike, dan kan dat uiteraard. Ook leuk als teamuitje met collega's! Hiervoor hebben we teamtickets beschikbaar. Wij verwachten dan wel dat je je fiets zelf meeneemt. Schrijf je via dit formulier in voor een reguliere aanmelding.

Zie jij een mogelijkheid om dit evenement elders onder de aandacht te brengen? Dan horen wij het graag en sturen wij de benodigde informatie toe.

Met hart en wiel voor de Hartstichting

Alle informatie over de verschillende routes en de locatie vind je op de website van CYCLE NL.